well show me the way to the next whiskey bar

Temat: Zdjęcia dziecka, jaki obiektyw?
Cytat: A 24-105 nie jest za krótki? Nie sparwdzał by się lepiej 70-200? To zależy.. mnie taki pasuje.. takie fotki robię i raczej nie potrzebuję do spacerów dłuższego - 85 jest do portretów świetna (na 85 masz zakres tylko 15mm węższy niż najszerszy koniec 70-200) - to nie bardzo wyobrażam sobie żeby z niedużej odległości robić zdjęcia małego dziecka na 200mm.. zwłaszcza rocznego które potem rośnie - Może wytłumacz sobie w ten sposób że obiektyw kupujesz na lata i wraz ze wzrostem dziecka będzie musiała rosnąć twoja odległośc od niego żeby objąć całą jego sylwetkę ;), a serio to jak chcesz 70-200 to sobie kup, to też super szkiełko (tylko nie do tego celu) Cytat: szkoda ze nie masz 70-200:( Ale kiedyś będę miał...
Źródło: canon-board.info/showthread.php?t=23050



Temat: PROSZĘ POMÓŻCIE częste biegunki...
PROSZĘ POMÓŻCIE częste biegunki...   moja 1,5 roczna cóerczka bardzo często ma biegunkę, stosujemy dietę bezmleczną (jest na Bebilonie Pepti) alergolog twierdzi, że biegunki nie są związane z alergią pediatra radzi podawać ... doradzić, jakie badania powinnam jej zrobić nie wydaje mi się, żeby biegunka występująca co kila dni, była normanym objawem zdrowego rozwoju dziecka, musi być jakaś przyczyna tego stanu rzeczy, ni wierzę, ze ona łapie co rusz jakieś wirusy, a inne dzieci nie... od wczoraj Marta ma biegunkę (12 kupek) a dzisiaj do godz. 11 już cztery kupki, towarzyszy temu temperatura ok. 38 st.) co prawda w ostatnim czasie wychodziły jej ząbk - trójkii, ale wszystkie już wyszły... więc zębów nie podejrzewam, blagam dziewczyny podpowiedzcie jakie badania mam jej zrobić, bo już nie mam...
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=160796


Temat: Dzieci grudniowo-styczniowe 2006/7
Dot.: Dzieci grudniowo-styczniowe 2006/7   Nita - dobrze,że wszystko jakoś łagodnie przeszło z tym żłobkiem, pewnie odetchnęłaś z ulgą co? Yaira - zazdroszczę Ci możliwości chodzenia na basen, u mnie takich atrakcji nie ma:mad: Marti - wszystkiego naj dla Laury:jupi: :cmok: Kasiu - ja też czasem podczytuję nasz stary wątek, ale czas leci...Już następne pokolenie mam styczniowych Mam problem z kupą. Anielka zawsze robiła 4 kupki dziennie, a teraz robi raz na dzień - czy to normalne? Nie zmieniałam nic w swojej diecie .Czy z wiekiem maleje ilość kupek? Rozmawiałm dziś z koleżanką - jej roczna córeczka leży od 2 tygodni w szpitalu, złapała rotawirus, to samo synek mojego kolegi. Jakaś epidemia czy coś
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=160871


Temat: Zasadniczo witam sie jestem tu nowy :)
. W chwili obecnej przechodze okres rozlaki z moja renoweczka gdyz juz 4 tydzien stoii w serwisie OFION gdzie panowie magicy-mechanicy robia " ostanie szlify " mojego diamencika . Moim autkiem ... , ale podchodze do niej jak do dziecka i nie osczedzam na naprawach , ma jescze pare nieladnych kupek w sobie tj . nie dziala predkosciomierz , ale mysle ze razem...
Źródło: renault25.eu/viewtopic.php?t=280


Temat: Agresywne zachowanie
Witam Was jeśli mogę poradzić , ja mam w domu 2 letnią moloske[teriera rosyjskiego] 46 kg wagi, i ok rocznego buldożka o fantastycznym usposobieniu, i zdecydowanie pomimo dobrego usposobienia buldożka, dla tak małych dzieci polecam molosy, a nie buldożki .Molosy Są dużo bardziej cierpliwe, buldożkom może zabraknąć cierpliwości, molosom w większości można grzebać w absolutnie wszystim, bez konsekwencji, na co buldożek już nie pozwoli. Dziecko uczy się stawiac pierwsze kroki trzymając się sierści psa, natomiast buldożek przyciśniety może w panice zrobić krzywdę dziecku. Tak wcale nie musi być ,ale mam 2 dzieci 13 ... może być zbyt wczesnym zakupem, zdecydowałabym się na molosa lub poczekaj jeszcze 2, 3 lata niech maluchy dorosną i zrozumieją choć trochę, że zwierze to nie zabawka, i wtedy kup buldożka....
Źródło: forum.100pociech.com/viewtopic.php?t=74


Temat: Test dla przyszłych rodziców
Dzisiaj to chyba nie moge spac Temat: przestroga dla wszystkich rodzicow teoretycznych ku przestrodze, dla faktycznych w celu weyfikacji rzeczywistosci: zapomnij o poradnikach na temat wychowywania dzieci i przestan bujac w ... pomoca lyzeczki przelozyc jej polowe do wnetrza bujajacego sie melona, udajac przy tym, ze jestes samolotem. Druga polowe papki wylej sobie na kolana. Jestes juz gotow karmic roczne niemowle. Aby przygotowac sie na karmienie raczkujacego dziecka, rozsmaruj dzem na kanapie i wszystkich zaslonach. Ukryj paluszek rybny za szafa i zostaw go tam na pare miesiecy. 4. Ubieranie maluchow nie jest wcale takie latwe, jak sie wydaje. Kup osmiornice i siatkowa torbe. Sprobuj wlozyc osmiornice do torby tak, by zadne jej ramie nie wystawalo na zewnatrz. Czas przeznaczony na to zadanie: cale przedpoludnie. 5. ... do supermarketu, zabierajac ze soba cokolwiek, co przypomina dziecko w wieku przedszkolnym. Najlepiej nadaje sie do tego dorosly koziol. Jesli chcialbys miec wiecej niz jedno dziecko, wez ze soba kilka kozlow. ... ludzi, ktorzy maja juz dzieci. Krytykuj ich bezustannie za brak konsekwencji i cierpliwosci, za to, ze nie ucza swoich pociech dyscypliny i ze pozwalaja im na wszystko. Doradzaj im bez przerwy, co powinni zrobic, by dzieci wczesniej szly spac, jak maja nauczyc je dobrych manier i zachowania przy stole. Ciesz sie tym okresem. Nigdy pozniej nie bedziesz juz tak doskonalym ekspertem w wychowywaniu dzieci.' Mi tam sie jeszcze nie spieszy do maciezynstwa
Źródło: bham.pl/forum/viewtopic.php?t=311


Temat: Totalna dewastacja - pomocy
Przepraszam jeśli zamieściłam ten temat w złym watku - szukałam czegos pokrewnego ale nie znalazłam! Moja wiadomośc będzie długa ale bardzo proszę o przeczytanie jej i ewentualne doradzenie co robić - boję sie że stracę swoje psy! Mam dwie sunie: 2 letnia Ami( mieszaniec) oraz roczna Rasta (owczarek niemiecki). PROBLEM: Obie sunie mieszkały z nami w domu - spały na podłodze w ... sunie zrobiły się złośliwe - codziennie rano wchodząc do przedpokoju zastawaliśmy pełno kup (na posłaniu, w butach mojego męża - totalnie wszędzie). Sytuacja każdego dnia się powtarzała. Jestem pewna że sunie robiły to złośliwie. Po tych wyczynach dziewczyny zostały przetransportowane na dwór. Mamy dom z ogrodem gdzie maja swoje budy i sporo miejsca do biegania Niestety tu zaczyna się poważny problem!!! - ... miejską twierdząc że psy zyją w opłakanych warunkach!! Niestety się im nie dziwie bo to co dziewczyny robią naprawdę wyglada strasznie!! Jakbym ja gdzieś zobaczyła tak zdewastowany ogród i biegające tam dwa psy - tez zadzwoniłabym do straży miejskiej (jestem zootechnikiem i kocham zwierzęta). Tak czy inaczej nie wiem co robić. Ktoś nam radził aby sunie odgrodzić za domem aby nikt tego ... widzę jak dzieci się z nimi bawią przez płot Wiem że młode psy rozrabiaja ale to co Rasta wyrabia już nie jest rozrabianiem. Szkody jakie poczyniła (zdewastowane auta itp) sięgają juz około 6000 zł. Bardzo proszę Was o pomoc!!!! Już nie wiem co robic!!!!
Źródło: owczarekniemiecki.wxv.pl/viewtopic.php?t=118


Temat: Humor
Z okazji Dnia Dziecka: Przestroga dla wszystkich przyszłych rodziców Zapomnij o poradnikach na temat wychowywania dzieci i przestań bujać w obłokach. Oto dziewięć sposobów na sprawdzenie, czy jesteś już gotowy(a) zostać ... godziny 4:00 Ustaw budzik na 5:00. Wstań. Zrób śniadanie. Postępuj tak przez 2 lata. Sprawiaj wrażenie zadowolonego z życia. 2. Aby przygotować się do karmienia dziecka - wydrąż melon, robiąc mu ... melona, udając przy tym, ze jesteś samolotem. Drugą połowę papki wylej sobie na kolana. Jesteś już gotów karmić roczne niemowlę. Aby przygotować się na karmienie raczkującego dziecka, rozsmaruj dżem na kanapie i wszystkich zasłonach. Ukryj paluszek rybny za szafą i zostaw go tam na parę miesięcy. 3. Ubieranie maluchów nie jest wcale takie łatwe, jak się wydaje. Kup ośmiornicę i siatkową torbę ... przypomina dziecko w wieku przedszkolnym. Najlepiej nadaje się do tego dorosły kozioł. Jeśli chciałbyś mieć więcej niż jedno dziecko, weź ze sobą kilka kozłów. Zrób sprawunki na cały tydzień , nie ... "Ja jestem pan Tik-Tak", jesteś gotów, by zostać rodzicem. 7. Pamiętaj, aby wszystko to, co mówisz, powtarzać przynajmniej pięć razy. 8. Zanim dorobisz się potomstwa poszukaj ludzi, którzy mają już dzieci. Krytykuj ich bezustannie za brak konsekwencji i cierpliwości, za to, że nie uczą swoich pociech dyscypliny i że pozwalają im na wszystko. Doradzaj im bez przerwy, co powinni zrobić, by dzieci wcześniej szły spać, jak mają nauczyć je dobrych manier i zachowania przy stole. Ciesz się tym okresem. Nigdy później nie będziesz już tak doskonałym ekspertem w wychowywaniu dzieci
Źródło: forum.northandsouth.info/viewtopic.php?t=165


Temat: Logika rozmyta - humor myślących inaczej
Dla wszystkich rodzicow teoretycznych ku przestrodze, dla faktycznych w celu weyfikacji rzeczywistosci: Zapomnij o poradnikach na temat wychowywania dzieci i przestan bujac w oblokach. Oto dziewiec sposobow na sprawdzenie, czy jestes ... przy tym, ze jestes samolotem. Druga polowe papki wylej sobie na kolana. Jestes juz gotow karmic roczne niemowle. Aby przygotowac sie na karmienie raczkujacego dziecka, rozsmaruj dzem na kanapie i wszystkich zaslonach. Ukryj paluszek rybny za szafa i zostaw go tam na pare miesiecy. Ubieranie maluchow nie jest wcale takie latwe, jak sie wydaje. Kup osmiornice i siatkowa torbe. Sprobuj wlozyc osmiornice ... zaciekawieniem zaczna sie na Ciebie gapic. Teraz jestes juz gotow, by zabrac swojego malucha na spacer. Pojdz do supermarketu, zabierajac ze soba cokolwiek, co przypomina dziecko w wieku przedszkolnym. Najlepiej nadaje sie do tego dorosly koziol. Jesli chcialbys miec wiecej niz jedno dziecko, wez ze soba kilka kozlow. Zrob sprawunki na caly tydzien, nie spusczajac ich z oczu ani na chwile. Zaplac ... aby wszystko to, co mowisz, powtarzac przynajmniej piec razy. Zanim dorobisz sie potomstwa poszukaj ludzi, ktorzy maja juz dzieci. Krytykuj ich bezustannie za brak konsekwencji i cierpliwosci, za to, ze nie ucza swoich pociech dyscypliny i ze pozwalaja im na wszystko. Doradzaj im bez przerwy, co powinni zrobic, by dzieci wczesniej szly spac, jak maja je nauczyc dobrych manier i zachowania przy stole. Ciesz sie tym okresem. Nigdy pozniej nie bedziesz juz tak doskonalym ekspertem w wychowywaniu dzieci.
Źródło: forumgliwice.com/viewtopic.php?t=2346